Játékszabályok

Kipróbálnád a Skanzen Fejtörőt? Itt elolvashatod a jatékszabályokat!
Szerző: Skanzen 2017. május 26.

JÁTÉKSZABÁLYZAT

Skanzen Fejtörő

 

A játék a Skanzen App ingyenesen letölthető okostelefonos alkalmazás része. 

 

1. A Játék menete


A Játék a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen) kiállítási területén játszható okostelefonos mobilkészülékkel. Minden tájegységben több állomás várja a Játékost. A feladat, hogy a Játékos felfedezze a területet, és megtalálja az állomásokon elrejtett QR-kódok egyikét. A kód beolvasásával megkapja a játékhoz tartozó kérdést. A Játékos helyes válasz esetén 1 pontot kap. Ha úgy dönt, hogy folytatja a felfedezést, az applikáció jelzi a térképen a következő állomást, amennyiben a Játékos 2-300 méteres körzetbe ér. Itt újra meg kell keresnie a játékhoz tartozó QR-kódot. 5 pont, illetve 10 pont megszerzése után jogosult a nyereményre amelyet a múzeum bejáratánál lévő Portékaboltban, vagy a múzeum Szatócsboltjában (Kisalföld tájegység) vehet át (legkésőbb fél órával a múzeum zárását megelőzően. Ehhez a Játékosnak fel kell mutatnia a játékához tartozó QR-kódot. Ezt az ajándék ikon megérintésével hívhatja elő a mobilkészülékén.

 

2. A játék neve, szervezője

 

Jelen szabályzat vonatkozik a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (2000 Szentendre, Sztaravodai út) által elérhetővé tett és a HÍRNöK-PRESS Bt. (7400 Kaposvár, Honvéd u. 1/A) által kezelt és karbantartott, a Google App Store online áruházban letölthető Skanzen App alkalmazás Skanzen Fejtörő elnevezésű geocaching jellegű játékára (továbbiakban: Játék), az alábbi feltételekkel.

 

2. A játékban részt vevő személyek

 

A Játékban bárki részt vehet. A Játékos a Játék megkezdésével elfogadja a Skanzen Fejtörő játékszabályzatát.

 

3. A Játék leírása, menete, nyertesek

 

Regisztráció és bejelentkezés: A Játékosnak a Játék megkezdése előtt el kell fogadnia jelen játékszabályzatot.

 

Helyszín és állomások: A Játék a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen) kiállítási területén játszható okostelefonos mobilkészülékkel. Minden tájegységben több állomás várja a Játékost. A feladat, hogy a Játékos felfedezze a területet, és megtalálja az állomásokon elrejtett QR-kódok egyikét. A kód beolvasásával megkapja az adott játékhoz tartozó kérdést. A Játékos helyes válasz esetén 1 pontot kap. Ha úgy dönt, hogy folytatja a felfedezést, az applikáció jelzi a térképen a következő állomást, amennyiben a Játékos 2-300 méteres körzetbe ér. Itt újra meg kell keresnie a játékhoz tartozó QR-kódot. 5 pont, illetve 10 pont megszerzése után jogosult a nyereményre.

 

Útvonal és helymeghatározás: A Játék útvonala tetszőlegesen variálható. A Játékos maga dönthet, merre szeretne haladni, mely állomásokon szeretne megállni és bekapcsolódni a játékba.

 

Kérdések és válaszok: 3 válaszlehetőség közül kell kiválasztani a helyeset. A helyes vagy helytelen választ az applikáció azonnal jelzi. Helyes válasz esetén a szürke pipa zöldre vált, helytelen válasz esetén pirosra. Ez esetben a helyes válasz megjelenítődik.

 

Teljesítés: A játékot rövidített és hosszabb verzióban is lehet játszani. 5 helyes válasz megadását követően egy kisebb ajándék vehető át. Ekkor a Játékos eldöntheti, hogy folytatja-e a játékot. 10 helyes válasz esetén újabb jutalom várja a Játékost.

 

A játék célja: A játék célja, hogy a kérdések megválaszolásával a Játékos szórakoztató és változatos módon bővítse ismereteit a témában; érdekességekkel, új információkkal gazdagodjon; a játék segítségével pedig új szemszögből ismerje meg a múzeumot és új útvonalakon járja be annak helyszíneit.

 

4. A Játék időtartama

A Játék adott napon belül a múzeum nyitásától a zárást megelőző fél óráig tart (az aktuális nyitvatartási időrl az alkalmazásban, a bejárat információs pultjánál, illetve a www.skanzen.hu oldalon tájékozódhat a Játékos). A pontok beváltására legkésőbb fél órával a múzeum zárását megelőzően van lehetőség adott napon belül.

 

4. Nyeremények és jutalmazás

5 helyes válasz megadását követően jár egy ajándék, mely a Portékaboltban vehető át (bejárati épület). 10 helyes válasz esetén plusz ajándék várja a Játékost. A nyeremény átvételéhez fel kell mutatni az adott játékhoz tartozó QR-kódot. Ezt az ajándék ikon megérintésével lehet előhívni az alkalmazásban.

 

8. A Szabadtéri Néprajzi Múzeum felelőssége

A Szabadtéri Néprajzi Múzeum kizárja felelősségét a felhasználóknál esetlegesen jelentkező mobilszolgáltatói vagy internetproblémák, jogosulatlan hozzáférés okán és azzal összefüggésben keletkezett károk tekintetében.

 

Szabadtéri Néprajzi Múzeum

 

Szentendre, 2017. május 25.

 

skanzen app applikáció alkalmazás mobilalkalmazás telefonos alkalmazás játék geocaching játék játékszabályok játékszabályzat


Kapcsolódó cikkek
Látogatás

Tematikus tárlatok

Múzeumunk fontos 20. századi témákat is feldolgoz. A paraszti társadalom felbomlásának, a dél-dunántúli lakosságcserének és a málenkij-robotnak is szenteltünk egy-egy tárlatot.