Játékszabályok

Kipróbálnád a Skanzen Fejtörőt? Itt elolvashatod a jatékszabályokat!
Szerző: Skanzen 2017. május 26.

Játékszabályzat

Skanzen Fejtörő

Qr-kód kereső játék

 

AKTUÁLIS INFORMÁCIÓK

Felújítás illetve filmforgatási munkálatok miatt az alábbi QR-kódos helyszínek átmenetileg sajnos nem érhetők el:

 

- a Felső-Tiszavidék (III.) tájegységben az Uszkai lakóháznál (III-3)

- a Dél-Dunántúl (VII.) tájegységben a Faddi lakóháznál (VII-1) és a Hidasi lakóháznál (VII-2)

- a Bakony, Balaton-felvidék (VIII.) tájegységben az Óbudavári katolikus templomnál (VIII-5) és a Nyírádi lakóháznál (VIII-8)

- a Nyugat-Dunántúl tájegységben (IX.) 2020. augusztus 12-től a Szalafői kerített háznál (IX-13), augusztus 24-től pedig a teljes tájegység nem megközelíthető

 

A fenti helyszínek lezárása a játékban a pontszerzést nem befolyásolja, továbbra is megszerezhető az 5 illetve 10 pont, ami után a boltban kiváltható a nyeremény.

 

(Utolsó frissítés: 2020.07.30.)

 

A játék a Skanzen App ingyenesen letölthető okostelefonos alkalmazás része. 

 

1. A Játék menete


A Játék a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen) kiállítási területén játszható okostelefonos mobilkészülékkel. Minden tájegységben több állomás várja a Játékost. A feladat, hogy a Játékos felfedezze a területet, és megtalálja az állomásokon elrejtett QR-kódok egyikét. A kód beolvasásával megkapja a játékhoz tartozó kérdést. A Játékos helyes válasz esetén 1 pontot kap. Ha úgy dönt, hogy folytatja a felfedezést, az applikáció jelzi a térképen a következő állomást, amennyiben a Játékos 2-300 méteres körzetbe ér. Itt újra meg kell keresnie a játékhoz tartozó QR-kódot. 5 pont, illetve 10 pont megszerzése után jogosult a nyereményre amelyet a múzeum bejáratánál lévő Portékaboltban, vagy a múzeum Szatócsboltjában (Kisalföld tájegység) vehet át (legkésőbb fél órával a múzeum zárását megelőzően. Ehhez a Játékosnak fel kell mutatnia a játékához tartozó QR-kódot. Ezt az ajándék ikon megérintésével hívhatja elő a mobilkészülékén.

 

2. A játék neve, szervezője

 

Jelen szabályzat vonatkozik a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (2000 Szentendre, Sztaravodai út) által elérhetővé tett és a HÍRNöK-PRESS Bt. (7400 Kaposvár, Honvéd u. 1/A) által kezelt és karbantartott, a Google App Store online áruházban letölthető Skanzen App alkalmazás Skanzen Fejtörő elnevezésű geocaching jellegű játékára (továbbiakban: Játék), az alábbi feltételekkel.

 

2. A játékban részt vevő személyek

 

A Játékban bárki részt vehet. A Játékos a Játék megkezdésével elfogadja a Skanzen Fejtörő játékszabályzatát.

 

3. A Játék leírása, menete, nyertesek

 

Regisztráció és bejelentkezés: A Játékosnak a Játék megkezdése előtt el kell fogadnia jelen játékszabályzatot.

 

Helyszín és állomások: A Játék a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen) kiállítási területén játszható okostelefonos mobilkészülékkel. Minden tájegységben több állomás várja a Játékost. A feladat, hogy a Játékos felfedezze a területet, és megtalálja az állomásokon elrejtett QR-kódok egyikét. A kód beolvasásával megkapja az adott játékhoz tartozó kérdést. A Játékos helyes válasz esetén 1 pontot kap. Ha úgy dönt, hogy folytatja a felfedezést, az applikáció jelzi a térképen a következő állomást, amennyiben a Játékos 2-300 méteres körzetbe ér. Itt újra meg kell keresnie a játékhoz tartozó QR-kódot. 5 pont, illetve 10 pont megszerzése után jogosult a nyereményre.

 

Útvonal és helymeghatározás: A Játék útvonala tetszőlegesen variálható. A Játékos maga dönthet, merre szeretne haladni, mely állomásokon szeretne megállni és bekapcsolódni a játékba.

 

Kérdések és válaszok: 3 válaszlehetőség közül kell kiválasztani a helyeset. A helyes vagy helytelen választ az applikáció azonnal jelzi. Helyes válasz esetén a szürke pipa zöldre vált, helytelen válasz esetén pirosra. Ez esetben a helyes válasz megjelenítődik.

 

Teljesítés: A játékot rövidített és hosszabb verzióban is lehet játszani. 5 helyes válasz megadását követően egy kisebb ajándék vehető át. Ekkor a Játékos eldöntheti, hogy folytatja-e a játékot. 10 helyes válasz esetén újabb jutalom várja a Játékost.

 

A játék célja: A játék célja, hogy a kérdések megválaszolásával a Játékos szórakoztató és változatos módon bővítse ismereteit a témában; érdekességekkel, új információkkal gazdagodjon; a játék segítségével pedig új szemszögből ismerje meg a múzeumot és új útvonalakon járja be annak helyszíneit.

 

4. A Játék időtartama

A Játék adott napon belül a múzeum nyitásától a zárást megelőző fél óráig tart (az aktuális nyitvatartási időrl az alkalmazásban, a bejárat információs pultjánál, illetve a www.skanzen.hu oldalon tájékozódhat a Játékos). A pontok beváltására legkésőbb fél órával a múzeum zárását megelőzően van lehetőség adott napon belül.

 

4. Nyeremények és jutalmazás

5 helyes válasz megadását követően jár egy ajándék, mely a Portékaboltban vehető át (bejárati épület). 10 helyes válasz esetén plusz ajándék várja a Játékost. A nyeremény átvételéhez fel kell mutatni az adott játékhoz tartozó QR-kódot. Ezt az ajándék ikon megérintésével lehet előhívni az alkalmazásban.

 

8. A Szabadtéri Néprajzi Múzeum felelőssége

A Szabadtéri Néprajzi Múzeum kizárja felelősségét a felhasználóknál esetlegesen jelentkező mobilszolgáltatói vagy internetproblémák, jogosulatlan hozzáférés okán és azzal összefüggésben keletkezett károk tekintetében.

 

9. Adatvédelemmel kapcsolatos információk

A Skanzen App használatával kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatót itt találja.

 

Szabadtéri Néprajzi Múzeum

 

Szentendre, 2017. május 25.

 

(Frissítve: 2020. január 25.)

 

skanzen app applikáció alkalmazás mobilalkalmazás telefonos alkalmazás játék geocaching játék játékszabályok játékszabályzat


Kapcsolódó cikkek
A Skanzen

Mutasd a maszkod!

A Skanzen szeretné a jövő számára megőrizni azokat a történeteket, amelyek ma történnek velünk. Ezért is szeretnénk dokumentálni az éppen mindennapi használatba kerülő...